RockStar zeneblogja

Ezt a blogot azért hoztam létre, mert sikerült összegyűjtenem pár albumot, és szeretném megosztani Veletek ezeket. Elég jól vannak kategorizálva a gépemen, úgyhogy ábécé sorrendben fogok haladni a feltöltéseimnél, igyekszem majd minden albumhoz egy kis kommentet is gyártani. Feltöltéshez csak a rapidshare.com oldalt használom, mivel így pontokat is gyűjthetek magamnak ingyenes accounthoz :). Remélem hasznát veszitek a blogomnak. Ha nem megy valami írd be bal oldalt a keresőbe, hogy segítség! RockStar

Honnan hesszelik az oldalam?

Címkék

Anima Sound System

2008.11.10. 21:34 | RockStar | Szólj hozzá!

Animától csak pár szám van meg, azokat csomagoltam egybe, még egy osztálykiránduláshoz töltöttem le. Én még nem hallgattam meg, de Titeket hátha érdekel.

 

 Számok:

müezzin
csinálj gyereket
l.o.v.e.
vigyél el
back 2 the future
legyen így
aquanistan
fume is the way
verbal catapult
esődal
from the a 2 the z
the power of joy
a világot már körbejártam
müezzin in party
A világot már körbejártam
Csinálj gyereket
Legyen így
Mariguana Cha-Cha-Cha

 

Nem vagyok hülye, direkt van pár szám kétszer, így van a rar fájlban is.

Link1 Link2

Jelszó rockstar

Címkék: mp3 letöltés anima sound system

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstarzene.blog.hu/api/trackback/id/tr19762327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása